Već 7 desetljeća vodeći hrvatski stručni turistički časopis "Ugostiteljstvo i turizam", informira o turizmu i na jedan način sudjeluje u njegovu razvoju. U ovogodišnjem travanjskom i po prvi puta online izdanju piše izv. prof. dr. sc. Tea Golja, dekanica Fakulteta za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije.

Pred destinacijskim menadžment organizacijama (DMO) je vrlo izazovno razdoblje u kojem moraju promišljati o strategiji diverzifikacije turističke ponude destinacije, istovremeno o nužnim strategijama oporavka i o osnaživanju brenda destinacije. Turizmu slijedi potpuna promjena paradigme i svakojaki oblici transformacija - od osobnih do šire socio-kulturnih. Turističke destinacije moraju postati kreativne u kreiranju turističkih doživljaja. Na DMO ostaje prepoznati prednosti koje nude digitalne tehnologije i kvalitetna suradnja s ustanovama u kulturi u turističkoj destinaciji. Sve to može dovesti do vrlo uspješnog kreiranja tehnološki osnaženog proizvoda, odnosno iskustva kulturnog turizma.

CIjeli članak dostupan je na:

Popis obavijesti